onsdag 6. januar 2010

En mislykket-vellykket "på farta" veske...



Bestemte meg for å lage en "på farta" veske.
Vi er alltid på farten og det er så mye vi må ha med... flaske, mat, bleie....
Tenkte det ville være greit å ha en litt stor og romslig veske.
Har sydd den med en stor innerlomme og en lomme med strikk i.
Etter at jeg hadde begynt å sy den fant jeg ut at jeg gjorde det på en
VELDIG tungvint måte og måtte jukse MYE.
Men sluttresultatet ble ikke så altfor galt
og den kommer nok til å bli mye brukt ;-)
Mønster er eget.
Stoff fra Jysk.

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår!
    Jeg syns veska så flott ut! Noen feil skal en gjøre langs veien, det er det du lærer av...tro meg,-I know:)

    SvarSlett
  2. hehe ja har skjønt det... :-) Men nå tenker jeg at den neste blir veldig bra :-)

    SvarSlett