søndag 4. april 2010

Til tross for at jeg har tatt en pause


med alle mine kreative prosjekter, så skjer det jo spesielle ting rundt meg som gjør at jeg (vi) må kaste oss rundt å lage noe fint.
Jeg har blitt tante igjen og meg og guttene har vært i Arendal på koselig barselbesøk:-)
I den anledning hadde meg og Lukas en liten hobby dag på fredag :-)Dette kortet har Lukas laget spesielt til tante Anette, Onkel Ole Petter og ikke minst Isabella...


Fra resten av familien fikk de dette koselige kortet :-) Syntes det er koselig med små dikt inni kortet :-)









Og til slutt fikk de selvfølgelig også noe hjemmesydd. Dette er en fleece-pose som er sydd med utgangspunkt fra Gynther.
Fleece-posen har fått hull både fremme og bak slik at den lett kan brukes i bilstolen. Har også satt i to trykk knapper slik at hullet fremme kan lukkes nå posen ikke brukes i stol.
Str. 3-6 mnd, så den var litt stor, men håper den faller i smak når den passer :-)

8 kommentarer:

  1. Hei! Så flotte barselgaver, både kortene og posen!!!
    Jeg er så heldig å jobbe i en barnehage med to hærlige søsken som du sikkert kjenner godt! Her en dag før påske, kom de begge med "designerklær" på seg,med dine merkelapper på! Kult!
    Fortsatt god påske!
    Snakkes

    SvarSlett
  2. Så flotte barselgaver og for et lekkert kort!!

    Takk for at du deltar i candyen min! Ditt tall er notert- LYKKE TIL!!!

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  3. Så fin pose og kort! :o)
    Tipper de blir glade for gaven,
    ha en fin mandag! :O)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og fleecepose!
    Flott og spennende blogg du har! :)

    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  5. Så hyggelig at du vil være med på min give-away! Og den fleeceposen var rett og slett utrolig fin! Og veldig praktisk :)

    SvarSlett
  6. Veldig fint kort! Og fantastisk kjøredress!! Flott fargekombinasjon!:)

    SvarSlett
  7. SÅ mye fint du lager!
    Vakre kort og for en lekker kjole du laget for noe innlegg siden.
    Og så genial den fleeceposen var!
    En herlig blogg rett og slett!
    Det er veldig koselig at du er med på min GIVE AWAY, så tvi tvi :))
    Vi blogges :))
    Ha en strålende uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) det setter jeg pris på...
    utrolig fine ting du lager...

    camilla

    SvarSlett