fredag 6. november 2009

Sy- kurs







Jeg har gått på sy-kurs nå i høst og det har vært kjempe gøy og veldig lærerikt. Jeg har truffet mange kjempe koselige jenter, som har lært meg masse. Her er hva jeg har jobbet med på kurset:











Den minste dressen sydde jeg på kurset. Mønsteret er fra Onion og sydd i str. 74. Jeg syntes disse dressene var så utrolig deilige, så jeg fant ut at jeg skulle sy en til til eldste mann i str. 104. Den er fra Gynther. Likte denne modellen bitte litt bedre( var enklere;-)) Begge dressene er sydd i brun fleece og lyse blå ribb fra SS.













Denne hettegenseren er fra Onion og sydd på sy kurset. Stoff fra SS. Likte denne modellen veldig godt( var litt kort i modellen, men ble perfekt når jeg fikk på en ribb nede)

Buksen er fra Gynther. Syntes denne boken er super: http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8764103331&r=1














Denne kjolen og harems- buksa er et onion mønster. Stoffene er kjøpt hos sy- dama som hadde kurset(Martha). Sydd i str. 128





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar