søndag 24. januar 2010


Tusen takk til Ingunn på jojohjemmesydd som har
gitt meg min først award :-)
Det syntes jeg var kjempe gøy..

Reglene som mottaker at denne awarden er som følger:
- Linke til avsender.
- Skrive 7 personlige ting om meg selv.
- Sende den videre til 7 kreative bloggere.

Jeg vil gjerne sende videre denne awarden til disse
flinke jentene:

Så var det de syv tingene om meg selv:

1. Jeg er veldig lykkelig gift med mannen i mitt
liv og sammen har vi fått 2 perfekte gutter.

2. Jeg jobber for tiden som helsesøster og syntes det er
utrolig gøy og veldig utfordrende.

3. Jeg elsker å sy, strikke, lage kort og alt annet som
er kreativt.

4. Jeg bruker mye av min tid på å planlegge vår nye hjem som
vi snart skal begynne å bygge .
(så håper denne snøen snart kan forsvinne) ;-)

5. Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å trene, men begynner
å innse at jeg rett og slett ikke prioriterer det.

6. Jeg har bitte litt "støv på hjernen".
Jeg liker å ha det ryddig og rent rundt meg.

7. Jeg skulle ønske at verden var litt mindre urettferdig.
Oppfordrer derfor alle til å bidre litt til de som trenger det mest.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, så utrolig hyggelig!! Og, gratulerer med awarden din- den var vel fortjent!!:)

    SvarSlett
  2. Jeg gir en award til deg også:) synes du lager veldig mye fint, og synes derfor det var en selvfølge å gi en til deg!

    SvarSlett