tirsdag 21. februar 2012

Stelleveske

Fikk en koselig mail fra en dame som ønsket seg
en stelleveske som skulle "matche" vognen hun hadde.
Vognen var blå med hvite sømmer og hun ville derfor
at stellevesken også skulle være slik.
Syntes dette var en kjempe gøy utfordring og satte igang.
Jeg valgte å sy den i kraftig dobbel lin med innlegg mellom lagene.
Hanken er lang med trykk knapper slik at den kan festes på vognen.
Inni vesken er det flere lommer og det er to lommer på utsiden (på hver side).
Jeg har en tendens til å glemme å ta bilder av produkter som skal sendes avsted.
Dette bilde tok jeg med iphonen for å vise kunden,
og så glemte jeg helt å ta flere bilder før den ble sendt....
Det siste bilde her er sendt inn av hun som bestilte den.
Hun var kjempe fornøyd og vesken ble kjempe fin til vognen.
Alltid gøy med fornøyde kunder ;-)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er!! Alltid gøy med utfordringer ;)

    Klem, Cathrine

    SvarSlett
  2. Vognen min jo! Den ble kjempefin! Superflink skredder og storfornøyd kunde! <3

    SvarSlett